Nofollow bağlantılarını ve geçen aylarda Google’ın tanıttığı web sayfalarındaki ugc ve sponsorlu bağlantıları kontrol etmenin hızlı bir yolunu mu istiyorsunuz?

Yukarıda gösterilen Bağlantıları Vurgula düğmesini tarayıcınızın yer imleri çubuğuna sürükleyip bırakmanız yeterlidir. Bir sayfadaki bağlantıların türünü kontrol etmek istediğinizde, sadece Bağlantıları Vurgula yer işaretine tıklamanız yeterli. Sayfanızdaki farklı bağlantı türlerini kolayca görebilmeniz için her bağlantı yapısı farklı renkte gösterilir.

Örnek Görebilir miyim?

Tabii, yukarıdaki Bağlantıları Vurgula butonuna tıklayarak metin içerisinde bulunan farklı bağlantı yapılarını görebilirsiniz. Örnek bağlantılar: normal bağlantı, sponsor bağlantıugc bağlantı ve son olarak da nofollow bağlantı.

rel=”nofollow” Bağlantısı Nedir?

Google, spam ile mücadele etmek için 2005 yılında nofollow bağlantısını getirdi. Google bir nofollow bağlantısıyla karşılaştığında, ilgili bağlantıyı takip etmeyecektir. Ayrıca sayfadan bağlantı verilen sayfaya herhangi bir SEO değeri aktarmayacaktır. Web geliştikçe, Google bazı yeni bağlantı özellikleri daha getirdi, bunlar ise ugc ve sponsorlu bağlantılar şeklindedir.

rel=”ugc” Bağlantısı Nedir?

rel=”ugc” bağlantı özniteliği, kullanıcılar tarafından oluşturulan içerikte bulunan bağlantılar, yani içerik ekibiniz tarafından eklenmeyen bağlantılar için kullanmanızı önerdiği bir şeydir. Yorumlar, konuk gönderi bağlantıları vb. gibi bağlantılar şeklinde düşünebilirsiniz.

rel=”sponsored” Bağlantısı Nedir?

rel=”sponsored” bağlantı özniteliği, Google’ın bir sayfadaki tüm ücretli/sponsorlu bağlantılar için kullanmanızı önerdiği bir özelliktir.